Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”).

Regulamin

Właścicielem i podmiotem prowadzącym Sklep Internetowy , jest Mazurmed sp. z o.o. w Rzeszowie z siedzibą przy ul. Zenitowej 2 KRS 0000495156 , zwany dalej Sprzedawcą




Przyjęcie i realizacja zamówienia

  • Sklep prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet, telefonicznie oraz za pomocą poczty email. Wykaz towarów dostępnych w sklepie jest umieszczony na stronie www.mazurmed.rzeszow.pl

  • Ceny wszystkich towarów prezentowanych w sklepie są cenami brutto, wyrażonymi w złotych polskich. Ceny nie obejmują kosztów dostawy.

  • Złożenie zamówienia w sklepie internetowym www.mazurmed.rzeszow.pl

  • jest jednocześnie akceptacją zasad sprzedaży wynikających z regulaminu oraz zobowiązuje obie strony transakcji do ich przestrzegania.

  • Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją obowiązku zapłaty.

  • Wszystkie produkty i towary dostępne w sklepie są fabrycznie nowe i wolne od wad prawnych i fizycznych.

  • Składając zamówienie klient dokonuje wyboru zamawianych towarów, sposobu dostawy, adresu dostawy oraz adresu jaki ma zostać umieszczony na dokumencie sprzedaży, a także formy płatności za dane zamówienie.

  • Po złożeniu zamówienia klient otrzymuje za pomocą poczty email informację potwierdzenie złożonego zamówienia lub prośbę o sprecyzowanie zamówienia.

  • Zamówienie nie zostanie przyjęte do realizacji jeśli w formularzu zamówienia będą znajdowały się niepełne lub niekompletne dane. Zamówienie takie będą również anulowane w momencie stwierdzenia uchybień, o których jest mowa w poprzednim zdaniu.

  • Zamówienie zostanie przekazane do realizacji pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawcy. W momencie kiedy towar nie jest dostępny klient otrzymuje informację zwrotną o stanie realizacji zamówienia i na jej podstawie podejmuje decyzję o sposobie realizacji, jak również klient ma prawo całkowicie zrezygnować z zamówienia.

  • W przypadku rezygnacji przez klienta z realizacji zamówienia, które jest spowodowane brakiem towaru lub części towaru z zamówienia Klient, który dokonał przedpłaty lub płatności kartą otrzyma zwrot należności za dane zamówienie w ciągu 7 dni od daty anulowania zamówienia.

  • Ilość towaru przeznaczonego do promocji lub wyprzedaży jest ograniczona, więc realizacja zamówień następuje według kolejności wpłynięcia zamówienia. O braku możliwości realizacji zamówienia po wyczerpaniu zapasu magazynowego klient zostanie powiadomiony za pomocą poczty email lub telefonicznie przez pracownika sklepu.

  • Do każdego zamówienia złożonego w sklepie internetowym jest wystawiana faktura VAT lub paragon. Akceptując regulamin, klient wyraża zgodę na wystawienie faktury bez podpisu.

  • Klient otrzymuje potwierdzenie zawarcia umowy, w formie mailowej.

  • Warunkiem zrealizowania zamówienia na wyroby medyczne podlegające refundacji przez NFZ jest uprzednie dostarczenie drogą pocztową do Sprzedawcy oryginału zlecenia w części A i B karta potwierdzenia wystawionych zleceń, wystawionego przez uprawnionego lekarza i potwierdzone przez NFZ, które jest poprawnie wystawione. Część B jest zwracana pacjentowi po zrealizowaniu zamówienia.

  • Sklep nie ponosi odpowiedzialności za utratę prawa do refundacji za zakupione wyroby medyczne z powodu nadesłania zlecenia z opóźnieniem (tj. po zakończeniu miesiąca kalendarzowego na który przypada refundacja). Dla zrealizowania zamówienia z refundacją NFZ decyduje data dotarcia zlecenia do sprzedawcy a nie data nadania go w placówce pocztowej przez klienta.

  • Klienci mogą porozumiewać się ze sprzedawcą za pomocą poczty elektronicznej, a także telefonicznie, oraz droga pisemną ( dane adresowe wskazane w regulaminie), przy czym zamówienia Klienci składają przy użyciu formularza zamówienia, zgodnie z procedurą przewidzianą w Regulaminie,



  • Możliwość dokonania zmiany w zamówieniu

  • Zmiany w zamówieniu klient może dokonać do momentu jego realizacji, czyli do momentu przekazania zamówienia do wysyłki. Po tym momencie jakiekolwiek zmiany w zamówieniu nie będą możliwe do wprowadzenia, pozostaje jedynie możliwość anulowania całości zamówienia i złożenia go ponownie z poprawnymi danymi.

  • Wprowadzenie powyższych zmian jest możliwe po uprzednim kontakcie za pomocą poczty email www.mazurmed.rzeszow.pl

  • Zmiany będą wprowadzane jedynie po zweryfikowaniu Klienta jako właściciela konta.

Formy płatności

Składając zamówienie Klient może dokonać wyboru sposobu dostawy oraz formy płatności, zgodnie ze wskazaniami dokonanymi w formularzu zamówienia.
Akceptujemy następujące formy płatności:

  • płatność za pobraniem (gotówką przy odbiorze towaru dla zamówień, których wartość brutto nie przekroczyła 10 000 PLN;

  • płatność kartą kredytową przez Internet - zamówienia opłacone kartą kredytową są realizowane jedynie pod warunkiem uzyskania pozytywnej autoryzacji od operatora płatności elektronicznych oraz banku Klienta;

  • płatność za pomocą szybkich przelewów internetowych – zamówienie opłacone w ten sposób jedynie pod warunkiem uzyskania pozytywnej autoryzacji od operatora płatności elektronicznych oraz banku Klienta;

  • płatność przelewem na rachunek bankowy (zamówienie realizowane będzie po wpływie środków na rachunek bankowy Sprzedawcy).

  • W przypadku wybrania płatności za pobraniem, Klient zobowiązany jest do zapłaty dodatkowej opłaty w kwocie 6 zł.

Dane do przelewu:

Mazurmed sp z o.o.

Ul. Zenitowa 2

35- 301 Rzeszów

Numer rachunku bankowego

42 8642 1126 2012 1134 4186 0001

tel. + 48 17 8730245, kom. 0 883 880 302


Podane na stronie sklepu internetowego ceny są wiążące w momencie składania zamówienia.

Na wszystkie towary zamówione w sklepie wystawiane są paragony fiskalne lub faktury VAT.

Dostawy towarów są realizowane na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.

Reklamacje

  • Wszystkie towary oferowane w naszym sklepie są nowe, pochodzą z legalnego źródła.

  • Wszystkie produkty są wolne od wad fizycznych i prawnych.

  • Jeżeli klient po zakupie towaru znajdzie w nim wady fabryczne może skorzystać z możliwości złożenia reklamacji lub skorzystać z uprawnień gwarancyjnych.

  • Reklamacje będą rozpatrywane w ciągu 14 dni i w tym terminie po uznaniu reklamacji następuje wymiana towaru lub zwrot płatności na rachunek bankowy Klienta. W przypadku uznania reklamacji zostaną również zwrócone Klientowi koszty zwrotu towaru w wysokości nie wyższej niż koszty poniesione przez Klienta. W przypadku uznanej reklamacji Sprzedawca ponosi koszty ponownego nadania towaru do Klienta.

  • Reklamacje należy składać pisemnie na adres

Mazurmed sp z o.o.

Ul. Zenitowa 2

35- 301 Rzeszów

lub mailowo na adres:
www.mazurmed.rzeszow.pl

Reklamacja powinna zawierać dane kontaktowe klienta , informacje o rodzaju wad i dacie ich stwierdzenia, żądanie klienta , a w razie wątpliwości również potwierdzenie dokonania zakupu reklamowanego towaru w Sklepie. Jeżeli towar posiada wady fizyczne klient przesyła towar zawierający wady do sprzedawcy.

Sprzedawca po otrzymaniu reklamacji przesyła zgłoszoną reklamację do producenta.

Odstąpienie od umowy i zwrot towaru

Klient nie ma prawa odstąpić od umowy.

Zgodnie z art. 3 ust 1 pkt 7 ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dz.U 2014poz.827) przepisów ustawy nie stosuje się do umów dotyczących usług zdrowotnych świadczonych przez pracowników służby zdrowia pacjentom w celu oceny, utrzymania lub poprawy ich stanu zdrowia, łącznie z przepisywaniem, wydawaniem i udostępnianiem produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych, bez względu na to, czy są one oferowane za pośrednictwem placówek opieki zdrowotnej.

Zgodnie z § 3 Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 marca 2015 r. w sprawie wysyłkowej sprzedaży produktów leczniczych (Dz.2015 U. ) nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. poz. 827), w tym brak możliwości zwrotu produktu leczniczego z wyłączeniem przypadków, o których mowa w art. 96 ust. 6 ustawy z dnia 6 września 2001 r. - Prawo farmaceutyczne, (dotyczy to produktu leczniczego lub wyrobu medycznego zwracanego aptece z powodu wady jakościowej, niewłaściwego ich wydania lub sfałszowania produktu leczniczego) .

Czas realizacji zamówienia

  • Czas realizacji zamówienia zależy od wybranej formy płatności.

  • w przypadku zamówień realizowanych za pobraniem to maksymalnie 48 godzin;

  • zamówienia z formą płatności karta kredytowa oraz przelew internetowy – po uzyskaniu przez płatność autoryzacji potwierdzonej przez operatora, czyli płatności.pl - wysyłka towaru następuje w ciągu 24 godzin;

  • zamówienia z formą płatności przelew - po zaksięgowaniu wpłaty na koncie - wysyłka towaru następuje w ciągu 24 godzin.

  • Czas dostarczenia przesyłki jest również zależny od wyboru formy dostarczenia towaru:

  • przesyłki kurierskie – 1 - 2 dni robocze;

  • odbiór osobisty - w momencie potwierdzenia przez sklep do odbioru natychmiast w godzinach pracy , od poniedziałku do piątku, a także w sobotę. Poniżej znajduje się kontakt do naszej apteki na terenie Rzeszowa:
     

  • Apteka Mazurmed w Rzeszowie ul. Zenitowa 2 (blisko Szpitala nr 2 w Rzeszowie na ulicy Lwowskiej 60 )
    tel +48 17 8730245 kom 883 880 302
    Godziny otwarcia: poniedziałek-piątek 8.00- 20.00, sobota 9.00-15.00
    Akceptowane formy płatności: gotówka, karta płatnicza, przelew bankowy.

Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie towaru lub opóźnienia w dostawie spowodowane błędnym lub niedokładnym adresem podanym przy składaniu zamówienia przez klienta. W przypadku towaru podlegającego refundacji przez NFZ braku nadesłania do sklepu Zlecenia na środki pomocnicze przed upływem terminu realizacji zlecenia za dany miesiąc.

Koszty dostawy:

  • - przesyłka kurierska - 12,90 zł + dodatkowo opłata 6 zł za płatność za pobraniem

  • Poczta Polska kurier 48 opłata 9,90 zł + 6,zł dodatkowa opłata za płatność za pobraniem.

  • płatność kartą kredytową przez Internet, płatność za pomocą szybkich przelewów internetowych, oraz płatność przelewem na rachunek bankowy

Przy zamówieniach powyżej 300 zł dostawa gratis, bez względu na formę płatności.



Zamówione produkty dostarczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej lub kurier Poczty Polskiej według wyboru Klienta dokonanego przy dokonywaniu zamówienia. Zamówione towary dostarczane są na wskazany w formularzu zamówienia przez klienta adres.



Po otrzymaniu przesyłki Klient powinien w miarę możliwości sprawdzić w obecności dostawcy stan przesyłki . W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń przesyłki podczas przewozu wskazana jest w miarę możliwości odmowa odbioru przesyłki przez klienta bądź spisanie w obecności dostawcy protokołu określającego stan przesyłki oraz okoliczności powstania szkody , co znacznie ułatwi ewentualne postępowanie reklamacyjne.


Dane osobowe

  • Administratorem danych jest Mazurmed sp. z o.o. w Rzeszowie z siedzibą w Rzeszowie ul. Zenitowa 2 . Dane osobowe będą przetwarzane w celu umożliwienia składania i realizacji zamówień w sklepie internetowym www.mazurmed.rzeszow.pl oraz, po wyrażeniu właściwej zgody, w celu wysyłania informacji handlowych drogą elektroniczną, uczestnictwa w programie lojalnościowym, w celu zbadania opinii o poziomie zadowolenia z przeprowadzonego zakupu lub w celu wykonywania telefonicznych połączeń marketingowych dotyczących oferty i promocji sklepu Każdej osobie podającej swoje dane przysługuje prawo dostępu do ich treści oraz ich poprawiania. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji ww. celów.

  • Dane osobowe są chronione zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. "O ochronie danych osobowych" (Dz.U. Nr 133 poz. 883) w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osobom trzecim.

Rejestracja

  • Klient może dokonać rejestracji swoich danych systemie sklepu www.mazurmed.rzeszow.pl.

  • Klientami Sklepu mogą być osoby fizyczne, które ukończyły 18 lat i posiadają pełną zdolność do czynności prawnych, osoby prawne lub jednostki organizacyjne niebędące osobami prawnymi, ale posiadające pełną zdolność do czynności prawnych.

  • W celu dokonania Rejestracji Klient powinien wypełnić formularz rejestracyjny i podać następujące dane:

  • imię i nazwisko lub nazwę firmy

  • dokładny adres;

  • numer telefonu kontaktowego

  • adres e-mail,

  • również wybiera nazwę – login, pod którą chce występować w systemie sklepu oraz hasło dostępu do systemu.

Informacja o plikach cookies

Cookies (z ang. ciasteczka) to niewielkie pliki tekstowe, które są zapisywane i przechowywane na urządzeniach, z których Klient korzysta do przeglądania stron internetowych Sklepu.

Cookies umożliwiają:

  • Dostosowanie i optymalizację strony Sklepu do potrzeb jego użytkowników,

  • Tworzenie statystyk oglądalności podstron serwisu,

  • Personalizacji przekazów marketingowych,

  • Zapewnienie bezpieczeństwa i niezawodności działania Sklepu

Zgodnie z nowym prawem telekomunikacyjnym, które obowiązuje od 21 stycznia 2013 roku, każdy klient sklepu internetowego powinien być poinformowany o tym, że sklep wykorzystuje pliki cookies.

W naszym sklepie stosowane są dwa rodzaje plików cookies– „sesyjne” oraz „stałe”.
Pliki cookies "sesyjne" są plikami tymczasowymi, które pozostają na urządzeniu użytkownika, aż do wylogowania ze strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej).

Pliki cookies „stałe” pliki pozostają na urządzeniu użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies albo do momentu ich ręcznego usunięcia przez użytkownika.
Użytkownik może samodzielnie i w każdym momencie zmienić ustawienia dotyczące plików cookies określając warunki ich przechowywania oraz dostępu w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Szczegółowe informacje o możliwościach i zmianie sposobu obsługi plików Cookies dostępne są w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Zakup zestawów infuzyjnych z refundacją NFZ:

Dokonując zakupów na zestawy infuzyjne z wykorzystaniem refundacji NFZ akceptują Państwo treść poniższego oświadczenia (oświadczenie to umieściliśmy w treści regulaminu, którego treść należy zaakceptować w momencie składania zamówienia):
Oświadczam, że posiadam ważne zlecenie na zestawy infuzyjne do pomp insulinowych, spełniające wszystkie wymagania ujęte w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 6 grudnia 2013 roku w sprawie szczegółowego wykazu wyrobów medycznych będących przedmiotami ortopedycznymi i środków pomocniczych, wysokości udziału własnego świadczeniobiorcy w cenie ich nabycia, kryteriów ich przyznawania, okresów użytkowania, a także wyrobów medycznych będących przedmiotami ortopedycznymi podlegającymi naprawie w zależności od wskazań medycznych oraz wzoru zlecenia na zaopatrzenie w te wyroby (Dz. U. z 2013 , poz. 1678) oraz zarządzenia Prezesa NFZ z dnia 11 lutego 2011 roku, dotyczącego zmiany kodów pomocniczych, które należy wpisywać na zleceniu na zaopatrzenia „Część A”, a w szczególności:

  • Zlecenie zostało wpisane na obecnie obowiązującym formularzu

  • Na zleceniu widnieje czytelna pieczątka nagłówkowa: ZOZ-u, NZOZ-u itp.

  • Na zleceniu jest czytelna pieczątka i podpis lekarza

  • Na zleceniu widnieje czytelna data wystawienia zlecenia.

  • Zlecenie ważne jest do końca miesiąca, na który zostało wystawiona, nie dłużej jednak niż 30 dni z datą wystawienia włącznie, czyli np. zlecenie wystawione dnia 10 marca 2016 roku na marzec , można zrealizować do dnia 31 marca 2016 roku. Natomiast zlecenie wystawione 25 marca 2016 roku na kwiecień, maj i czerwiec , można zrealizować nie wcześniej niż 1 kwietnia 2013 roku i nie później niż do 30 kwietnia bez utraty refundacji za kwiecień. Zlecenie takie może być przesłane do Sprzedawcy wcześniej ale będzie zrealizowane dopiero po 1 kwietnia. Przesłane zlecenie musi być podpisane czytelnie ( imię i nazwisko) w części A str.2 "u dołu" ( podpis osoby odbierajacej). Za osoby niepełnoletnie podpisują się przedstawiciele ustawowi lub opiekun z podaniem numeru PESEL Zlecenie może podpisać także osoba bliska pacjenta, wówczas podpisuje zlecenie czytelnie oraz podaje swój PESEL. Przepisy nie dla wszystkich są tutaj czytelne, więc w przypadku pytań lub wątpliwości zapraszamy do kontaktu z nami 0 883 880 302, tel. 17 8730245

  • Na zleceniu widnieją prawidłowe kody środka pomocniczego:

  • Kod P.091.00 – zestawy infuzyjne - pacjenci powyżej 26 roku życia

  • Kod P.091.01 – zestawy infuzyjne - pacjenci do 26 roku życia

  • Kod P.091.02 – zestawy infuzyjne dla kobiet w ciąży

  • wskazanie jakich miesięcy dotyczy zaopatrzenie (nawy miesięcy maksymalnie 3).

  • Zlecenie B ważne jest zawsze 1 rok, czyli umożliwia realizację od 4-12 kolejnych zaopatrzeń. Jeśli np. pierwsze zlecenie zaopatrzenia dotyczy refundacji za kwiecień 2016 roku to ostatnie jakie przysługuje na daną kartę będzie za marzec 2017 roku (nawet jeżeli pacjent otrzyma 3 miesięczny wniosek za marzec-kwiecień-maj 2017 roku to zostanie zrealizowane zaopatrzenie tylko za miesiąc marzec).

  • Odsyłka dokumentów refundacyjnych następuje wraz z towarem lub w ciągu kilkunastu dni od momentu złożenia przez klienta zamówienia.

Postanowienia końcowe:

  • Informacje o towarach zamieszczone na stronie Sklepu nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu kodeksu cywilnego. Przedstawione informacje są jedynie zaproszeniem do rozpoczęcia rokowań (zgodnie z art. 71 kodeksu cywilnego.). Zastrzegamy sobie prawo do niezrealizowania zamówień z ważnych powodów.

  • Wszelkie informacje na temat produktów pochodzą z materiałów publikowanych i zatwierdzanych przez producentów. Wygląd rzeczywisty produktów może nieco odbiegać od przedstawionego na stronie internetowej np. z powodu różnych ustawień i jakości monitora używanego przez klienta.

  • Złożenie zamówienia w sklepie internetowym oznacza akceptacje zasad sprzedaży wynikających z powyższego regulaminu przez Klienta oraz zobowiązuje go do przestrzegania zasad w nim zawartych.

  • Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z Umowy Sprzedaży jest sąd właściwy zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.

  • pobierz plik

Warunki i zasady użytkowania